Karolína Skalová

OSOBNÍ TRENÉRKA FITNESS

PRAHA 5 – SMÍCHOVFactoryPro (Nádražní 762/32)

BE FIT, BE SMILE, BE LIKE ME 🙂

Osobní info

  • Mgr. Karolína Skalová MBA
  • Praxe v trénování: 8 let
  • Specializace: bikini fitness

Něco málo o mně

FITNESS se věnuji celý život. Počínaje soutěžemi v ranném dětství, až po dnešní pozování na podiu jako Bikini Fitness. Přes  všechny certifikáty a diplomy, kterých jsem kdy dosáhla, je pro mě největším KNOW HOW samotná péče o vás – klienty – vaše příběhy a proměny, vaše cíle a motivace, které nás posouvají dále. Profesionální trénování mě naučilo zahnat negativní myšlenky a výmluvy, umět ocenit dobře odvedenou práci a vykouzlit úsměv na tváři při hodnocení výsledků.

Znáš svůj cíl?

Chceš nabírat či redukovat, přeješ si kondiční trénink či  přípravu na soutěž, poradeství v oblasti výživy, zdravého živoního stylu či tréninkového plánu?

Jako Tvoje trenérka udělám maximum pro splnění Tvých požadavků, cílů a přání.

Osobní trénování je pro mě způsob, jak nejen Tebe, ale i sebe posouvat dál. Pokud chceš vědět jak, řídím se těmito pravidly:

  • Tvůj cíl = můj cíl
  • Můžu ti ukázat cestu, ale makat už musíš sám(a)
  • Zakážu ti jíst nesmysly a poradím ti, jak se správně stravovat, ale dodržovat to musíš sám(a)
  • Když tě pošlu místo tréninku kvalitně regenerovat, tak půjdeš
  • Až už mě nebudeš potřebovat, řeknu ti to

 

Nebývalo vždycky všechno zlato co se třpytí. Ne vždy jsem byla vypracovaná trenérka. Chceš si přečíst můj příběh?

MOJE VZDĚLÁNÍ A PRAXE VE FITNESS

From04/2010To05/2012

2 roky

Manhattan Fitness + Manhattan SunPraha / Plzeň

Skupinový lektor / osobní trenérka fitness / výživová poradkyně

•Power plate international – Fitness and Performance Level 1, 2 – Paris

•Power plate international – Core – Paris

•Le diplôme d’etat de coach sportif – Lyon

•Výživa a dietologie ve sportu – Ketodiet – Praha

•Výživa a dietologie ve sportu – Organic mission – Praha

•Výživa a dietologie ve sportu – Nutrend – Praha

•Výživa a dietologie ve sportu – All Stars – Praha

•Výživa a dietologie ve sportu – AminoStars – Praha

From08/12To08/15

3 ROKY

Holmes Place Energy SmíchovPraha 5 - Smíchov

Osobní trenérka fitness / výživová poradkyně

•Holmes place academy – personal trainer education

•Bodystyling – Holmes place academy – Praha

•Bodybuilding – Holmes place academy – Praha

•Cardio Fitness – Holmes place academy – Praha

•Instruktor aerobic, step – aerobic – Holmes place academy – Praha

•Silový a funkční trénink – Holmes place academy – Praha

•Cvičení pro těhotné a po porodu – Holmes place academy – Praha

From09/15ToSoučasnosti

3 ROKY

FactoryProPraha 5 - Smíchov

Osobní trenérka fitness / výživová specialistka

•TRX exercise – TRX – Praha

•Fit ball – Over ball – S ball – IQ pohyb – Praha

•Závěsný systém – IQ pohyb – Praha

•Flowin – Flowin – Praha

•Star Trek – Human Sport – Praha

Výživový specialista – KetoDiet – Praha

SUPERHUBNUTÍ

TRÉNINK

ÚSMĚV
FLÁKÁNÍ
ČINKY
STROJE
ENERGIE
CARDIO
POKEC
FYZIČKA

Training in foreign languages:

  • EnglishEnglish: Advanced
  • FrançaiseFrench: Advanced

92% mých klientů využívá intezivní 30 minutový trénink 2-5x týdně

  • Intenzivní trénink ti z hlediska fyziologie dá mnohem víc než 60+ minut s dlouhými pauzami – pomocí intenzivního intervalového tréninku pálíš kalorie i poté, co jsi dokončil(a) cvičení, dokonce i při spánku či sezení před TV.
  • Při intenzivním 30 minutovém tréninku se tvůj metabolismus zrychlí a stimuluješ svůj přirozený růstový hormon až o 450% během 24 hodin ještě po dokončení tréninku. Proto spálíš více kalorií a tuků, a to dokonce mnohem rychleji a efektivněji než při tradičním cardio tréninku.
  • Časová úspora – nemluvíme – makáme a proto máš čas cvičit alespoň 3x týdně po 30 minutách. V každé posilovně můžeš nalézt na běžeckém pásu spoustu lidí,kteří běží stále stejnou rychlostí čtyřikrát až pětkrát týdně a stále doufají, že dosáhnou svého cíle – hubnutí. Vypadají zuboženě, unaveně a frustrovaně, protože vykonávají stále stejný pohyb znovu a znovu a přitom výsledky jejich tvrdé dřiny nejsou patrné. To nechceš.

30 minutový intenzivní trénik je pro tebe vhodný, pokud chceš:

  • Redukovat váhu
  • Tvarovat postavu
  • Zesílit a zlepšit kondici
  • Intenzivní trénink je vhodný pro začátečníky i pokročilé

A co když chceš primárně nabrat objem? V tom případě doporučuji tréninkové lekce v délce 60 minut, popř. i objemový trénink se dá stihnout během 30 minut, ale je potřeba cvičit alespoň 4-5x týdně.

Ano. Úprava jídelníčku je zpravidla nezbytná pro dosažení cíle, ať už chceš zhubnout nebo nabrat. Problém u všech klientů bývá stejný – dodržování jídelníčku. Ani v rámci osobních tréninků tě nemohu kontrolovat 24/7. Pokud s tím máš problémy, ale chceš makat, doporučuji svůj online trénink, a to i pro ty, kteří ke mně dochází osobně.

Druhým problémem je absence úpravy jídelníčku dle dosažených výsledků.  Zažitá představa, že si necháš někde sepsat jídelníček za XY tisíc (ne-li více) a tím se budeš do smrti řídit, je nesmysl. Pokud s tebou nutriční specialista nepracuje průběžně, pak nikdy nedosáhneš adekvátních výsledků.

Pokud chceš zhubnout, jednoznačně doporučuji program KetoDiet. Za 8 let své trenérské praxe jsem se nesetkala s lépe propracovaným programem a s lepšími výsledky. Během KetoDiety garantuji výsledky v rámci týdnů! Nemusíš nic řešit, vše je pro tebe předpřipravené. Jakmile se dostaneš na požadovanou váhu, navážeme na KetoDietu jinou vyváženou stravou.

Nabírání svalové hmoty je v kontextu vyvážení stravy ten jednodušší případ. I na to má u mě každý klient připraven nutriční program na míru.

Věk ani fyzická kondice nijak nerozhodují. Je jedno odkud startuješ. Hlavní je začít. Jediné omezení může být zdravotní problém. To je potřeba řešit individuálně v rámci osobní konzultace. Chceš začít cvičit? Napiš mi a domluvíme si úvodní 30 minutovou lekci. Neboj, je nezávazná a zcela zdarma.

Není nic jednoduššího. Napiš mi a domluvíme si termín úvodní 30 minutové lekce zdarma u nás ve FactoryPro na Smíchovském nádraží.

S každým novým klientem jako první absolvuji měření na nejmodernější váze InBody 230. Tato technologie využívá metodu přímé analýzy segmentové multi-frekvenční bioelektrické impedance. Díky tomu jsou výsledky okamžité a neuvěřitelně přesné. Na výstupu, který ti samozřejmě zůstane, se o svém těle dozvíš následující:

  • Celková voda, proteiny, kostní/nekostní minerály, tuková hmota, kostní a svalová hmota, svalová hmota, bez tuková hmota, váha
  • BMI, procentuální podíl tělesného tuku, poměr pasu k bokům (WHR)
  • Svalová hmota v jednotlivých tělesných částech, procento svaloviny v jednotlivých tělesných částech
  • Oblast tělesného tuku (růstový graf pro jedince pod 18 let)
  • Nutriční diagnóza (proteiny, minerály, tuk, edém)
  • Tělesná vyváženost, tělesná síla, zdravotní diagnóza
  • Cílová váha, kontrola váhy, tuková kontrola, svalová kontrola, stav tělesné zdatnosti, stupeň obezity
  • Historie tělesného složení
  • Impedance v jednotlivých tělesných částech stanovené každou frekvencí zvlášť

Po úvodní tělesné analýze si rozvrhneme tréninkový plán tak, aby ti maximálně vyhovoval, a vrhneme se na to. Není na co čekat! Proces měření se následně průběžně opakuje v rámci našich tréninků (i v rámci online programu) a dle nich společně průběžně upravujeme tréninkovou zátěž.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ano. Moji klienti dosahují velmi dobrých výsledků i v rámci online tréninku, kdy docházejí 1x měsíčně do FactoryPro a po zbytek měsíce cvičí v jiné posilovně nebo třeba i doma. V prvním kroku mi napiš, kdy se ti hodí úvodní lekce. Na té ti sdělím všechny podrobnosti a detaily. Pro vstup do posilovny na úvodní lekci se zaregistruj na stránkách FactoryPro, kde najdeš jednorázový vstup zdarma.

Možná jsi skeptický(á) vůči online tréninku.  Ale ve skutečnosti je to velmi jednoduché. Výhody jednoznačně převažují nad nevýhodami. Není proto důvod, proč bys tomu neměl(a) dát šanci. Skončit můžeš vždycky. Několik hlavních výhod jsem ti shrnula v následujících bodech:

Cvičení podle vlastního plánu

Velkou výhodou je, že cvičit můžeš opravdu v čase, kdy se ti to 100% hodí. V rámci osobních tréninků často bojuji s provlémem, že se nemohu rozdvojit, když všichni chtějí cvičit např. v ůterý od 8:00 nebo v pátek od 17:00. Nemusíš se tak dřív uvolňovat z práce a nemusíš nutně tlačit svůj rozvrh na hranu. Další  výhodou je, že řada cviků je s vlastní zátěží a minimem pomůcek, takež ani nemusíš cestovat do posilovny, pokud se ti to zrovna nehodí.

Dostupnost

Ne každý si může dovolit individuální lekce s trenérem. Zvláště pokud chceš trénovat více než třikrát týdně, může tě osobní trénink vyjít na pár peněz. To je v pohodě. Tak jako většina osobních trenérů, i já si účtuji za online trénink mnohem méně než za osobní lekce.

Komunikace

Díky online aplikaci mě můžete zastihnout v podstatě kdykoliv. Navíc díky dokonale přehledné aplikaci mám o vás větší přehled, než se nám trenérům kdy snilo.

Přístup k odborníkovi

Práce s osobním trenérem online znamená, že nemusí být ani ve stejném městě jako ty. Je jedno jestli máš pracovní povinnosti na půl roku tam nebo tam. Stále můžeme cvičit spolu a díky online kontrole tě nikdy nespustím z očí.

Motivace a odpovědnost

Zatímco on-line školení může na první pohled zahrnovat více sebe-motivace, nemusí tomu tak nutně být. Každý týden ti budu zasílat zprávy a kontrolovat jak jsi pokročila(a). Opravdu neexistují žádné omluvy! Všechny výsledky jsou nyní vidět! Co je online, je měřitelné a perfektně dohledatelné. Navíc můžeš soutěžit i sám(a) se sebou. Chceš vědět, jestli jsi někdy uděla(a) tolik opakování, nebo jsi předtím zvedl(a) tak těžkou váhu? Díky online aplikaci pro trénink o tom máš přehled.

Online program zahrnuje 1x měsíčně 30 minutový osobní intenzivní trénink + 30 minutovou konzultaci ve FactoryPro zahrnující i měření průběžných výsledků na nejmodernější váze InBody. Po zbytek měsíce cvičíš sám(a) v jiné posilovně nebo doma dle nastaveného trénikového plánu a za měsíc se zase přijdeš ukázat. K online tréniku používám nejmodernější online výcvikový program Trainerize, kam mi po každém cvičení zaznamenáváš svůj progres (včetně průběžného zasílání vlastních fotografií) a mohu tak náš tréninkový plán neustále v reálném čase kontrolovat.

Kostra programu je v angličtině, ale i když třeba angličtinou zrovna nevládneš určitě se není čeho bát! Všechny instruktážní videa + jídelníčky atd. jsou samozřejmě v českém jazyce. Ovládání programu je maximálně intuitivní, jednoduché a přehledné. V rámci online rozhraní máš k dispozici na míru připravený tréninkový plán + jídelníček a samozřejmě instruktážní videa všech zahrnutých cviků. Vše je průběžně upravováno na základě tvých aktuálních výsledků. V aplikaci můžeš přehledně sledovat svůj progres v rámci naší spolupráce.

KAROLÍNA V PRAXI


ŘEKLI O MNĚ

Nový obrázkový ebook o fitness jídle pro každého zdarma! Už ho máš? Klikni zde pro stažení a scrolluj dolů!